luni, 15 februarie 2010

Va promit altceva!

Dragii mei, am incercat pana acum tot felul de lucruri in materie de bloguri. Va spun cat se poate de prieteneste, n-am avut satisfactie cu nimic si cred ca am descoperit cauza. Numai ganduri rele, ganduri de judecata asupra unor alte fenomene si domenii si era firesc, in acest context, ca lucrurile sa nu mearga! Vreau sa incerc altceva: sa vorbim nu numai despre un domeniu anume, sa vorbim si sa comentam lucrurile frumoase din Romania, ca eu sunt convins ca sunt destule.
Desigur, titlul blogului este : "Romania la inceput de mileniu trei!" si nu vom putea sa nu aducem in lumina si lucruri care se intampla acum, la care suntem martori direct , explicit si voit sau, daca nu, macar prin forta imprejurarilor.
Hai sa incepem impreuna aceasta provocare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu